Haemme ICT-johtajaa

05.09.2019

Kaupunginhallitus palkkaa

ICT-johtajan

toistaiseksi voimassa olevaan työsopimussuhteeseen. Työsuhde alkaa 1.1.2020 tai tämän jälkeen sopimuksen mukaan mahdollisimman pian.

ICT-johtajan tehtäviin kuuluu (pääasialliset tehtävät ovat)

-     toimia kaupungin IT-yksikön esimiehenä
-     vastata kaupungin ja konsernin ICT:n ylläpidosta ja kehittämisestä
-     vastata kaupungin tietokoneiden ja muiden digitaalisten työvälineiden käyttöönotosta ja käytöstä poistamisesta
-     kehittää kaupungin ja konsernin digitaalisia palveluja
-     kehittää kaupungin/konsernin viestintää verkkosivustoilla ja sosiaalisessa mediassa yhdessä palvelualueiden johtajien ja tytäryhteisöjen kanssa.
-     kehittää yhdessä palvelualueiden johtajien ja atk-vastaavien kanssa sektoreiden ja tytäryhteisöjen digitalisointia ja tietojärjestelmiä.
-     toimia helpdesk-toimintona ja myös osallistua toimintojen ylläpitämiseen liittyvään käytännön työhön.

 

Arvostamme kokemusta IT-järjestelmistä, palvelujen digitalisoinnista, verkkosivuston kehittämisestä sekä yrityksen viestinnän kehittämisestä sosiaalisessa mediassa. Arvostamme myös hyvää yhteistyökykyä.

Kelpoisuusvaatimuksena on tehtävään sopiva koulutus tai kokemus.

ICT-johtajalta edellytetään hyvää sekä suullista että kirjallista suomen ja ruotsin kielen kielitaitoa.

Palvelussuhteeseen sovelletaan kuuden kuukauden koeaikaa. Ennen toimen vastaanottamista valitun tulee jättää hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan. Palvelussuhteen ehdot määräytyvät kunnallisen virka- ja työehtosopimuksen (KVTES) mukaan.

Hakemus ansioluetteloineen osoitetaan kaupunginhallitukselle ja jätetään viimeistään 23.9.2019 klo 16:00 Kuntarekryn kautta.

Lisätietoja antavat kaupunginlakimies Niklas Granö (puh. 040 546 5812; sähköposti niklas.grano@krs.fi).

 

Hae Kuntarekryn kautta

 

Kristiinankaupunki 5.9.2019
Kristiinankaupungin kaupunginhallitus

 

Siirry "Uutiset"-sivulle